Garanti Telefon Bankacılığı

Garanti Telefon Bankacılığı

Garanti Bankası bankacılık ürünleri ve işlemleri ile ilgili müşterilerine yardımcı olabilmek adına telefon bankacılığı hizmetini kullanmaktadır. İnternet bankacılığından sonra en sık kullanılan hizmetlerden biri olan telefon bankacılığına 444 0 333 numarasında ulaşmak mümkündür. Alo Garanti olarak isimlendirilen bu hizmet sayesinde Garanti Bankası’nın bankacılık hizmetlerinden telefon aracılığıyla yararlanılabilmektedir. İstenilen vakitte ve yerde kullanılabilen bu hizmet bireysel müşterilerin merak ettiği sorulara yanıt bulmasını sağlamaktadır.

Alo Garanti telefon bankacılığı hizmetinden yararlanabilmek için parolaya ihtiyaç duyulmaktadır. Bireysel müşteriler bu parolayı internet üzerinden alabilmektedir. Bunun için TC kimlik numarası ve cep telefonu numarasına ihtiyaç vardır. Ayrıca parola için Garanti bankası müşterisi olmak gerekmektedir. Ticari ve kurumsal müşterilerin parola işlemleri ise en yakın Garanti şubesinden yapılmaktadır. Çok fazla vakit almayan bu işlem birkaç önemli soru ile halledilmektedir.

Alo Garanti

Telefon olan her yerde kullanıma açık bulunan Alo Garanti ile para çekmenin haricinde birçok işlem yapılabilmektedir. Yapılan bankacılık işlemlerinde ücret ve fiyat avantajından yararlanmak mümkündür. Haftanın her günü yirmi dört saat boyunca ulaşılabilir durumda olan Alo Garanti kullanımında yetki seviyesi ayarlanabilmektedir. Yani sistemde iki tür yetki bulunmaktadır. Bunlar EFT, havale ve Swıft yapamaz iie tüm işlemleri yapabilir şeklinde tanımlanmaktadır. Bu yetkilerden hangisine izin verilirse ona göre işlem yapılmaktadır.

Alo garanti bankacılık işlemlerin kısa süre içerisinde ve kolay bir şekilde yapılabildiğini ortaya koymaktadır. Bireysel müşteriler için sesli yönlendirme özelliğinin bulunması sayesinde Alo Garanti arandığında herhangi bir tuşa basmaya gerek kalmadan istenilen menüye geçilebilmektedir. Burada müşteri temsilcisi müşteriyi sesinden tanımaktadır.

Garanti Bankacı Telefon Bankacılığı

Ticari ve kurumsal müşteriler için Garanti Bankası telefon bankacılığı kullanmak zaman kaybını önlemektedir. Bunun için gerekli şifre Alo garanti istek formu, imzalı bankacılık hizmet sözleşmesi ve kimlik fotokopisi ile birlikte alınabilmektedir. Alınan şifreyi değiştirmek için ise müşteri hizmetleri arandıktan sonra şifre ve parola işlemleri kısmını kullanmak gerekmektedir. Eğer şifre unutma gibi bir durum söz konusu ise bu durumda yeni şifre almak için en yakın şubeye başvuru yapılmalıdır.