Garanti Bankası İş Başvurusu

Garanti Bankası İş Başvurusu

Bankalara iş başvurusu yapmak birçok kişinin merak ettiği konular arasında yer almaktadır. Bunun için özel bankalar insan kaynakları aracılığıyla başvuru kabul etmektedir. İlgili pozisyona bağlı olarak yapılan başvurunun süreci değişkenlik göstermektedir. Örneğin bazı pozisyonlar için İngilizce bilgisi gerekmekte olup buna yönelik olarak adaylara İngilizce sınavı uygulanmaktadır. Bu durum garanti bankası için de geçerlidir.

Garanti bankası iş başvurusu Garantili Kariyer adı verilen platform üzerinden yapılmaktadır. Başvuru yapabilmek için öncelikle sisteme kayıt olunması ve özgeçmiş oluşturulması gerekmektedir. Bu sayede açık pozisyonlar görülebilmekte ve niteliklerin sağlandığı ilanlara iş başvurusu yapılabilmektedir.

Garanti Bankası İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Garanti bankası iş başvurularını garantili kariyer üzerinden kabul ettiği için önce buraya üye olunmalıdır. Garantili kariyer sayfası açıldığında sağ kısımda üye ol sekmesine tıklanmalı ve burada bulunan bilgiler eksiksiz, doğru şekilde doldurulmalıdır. TC kimlik numarası, adı, soyadı, doğum tarihi, yaşanılan il, cinsiyet, medeni durum, eposta adresi bu bilgilerden sadece birkaçıdır. Sayfanın son kısmında ise sisteme giriş yapabilmek için şifre oluşturulması gerekmektedir. Üyelik tamamlandıktan sonra eposta ve şifre ile garantili kariyer sayfasında giriş yapılmaktadır.

Garanti bankası iş başvurusu için giriş yapıldıktan sonra özgeçmiş oluşturulmalıdır. Hazırlanacak olan özgeçmişte kişisel bilgiler, eğitim bilgileri, iş tecrübeleri, ek özellikler ve buna benzer bilgiler bilgiler doğru şekilde yer almalıdır.

Garantili Kariyer İş Başvurusu

Garantili kariyer iş başvurusu için sayfanın üst kısmında ilanlar bölümü vardır. Oraya tıklandığında bankanın ihtiyaç duyduğu tüm ilanlar listelenmekte ve hangi pozisyon için hangi özelliklerin istendiği ilanda belirtilmektedir. İlanlar ülke geneli için olup farklı illerde olan ihtiyaçlar da bu sayfada yer almaktadır. Lisans ve önlisans mezunları için ayrı ayrı açılan bu ilanlarda ikamete, askerlik görevinin tamamlanıp tamamlanmadığına, yaş sınırına, kişisel özelliklere önem verilmektedir. Yapılan iş başvurusu kabul edildikten sonra ilgili adaya genellikle online sınav uygulaması yapılmakta ve bu sınavdan başarılı olan adaylar mülakat aşamasına geçmektedir. Gerekli süreçlerin tamamlanmasının ardından kısa süre içerisinde evrak teslimi ve işe başlama gerçekleşmektedir.